НАШІ ТЕЛЕФОНИ: +38 (048) 719 0913, 719 0914

+38 (093) 233 3331

booked.net

Адміністрація та персонал Пансіонату раді вітати Вас і будуть старатися зробити все можливе для того, щоб Ваше перебування у нас було максимально комфортним.

Ми прагнемо бачити Вас серед наших постійних гостей!

  1. Загальні положення

Чинні Правила розроблені з врахуванням вимог, встановлених Законами України «Про захист прав споживачів», «Про туризм», «Про підприємництво», а також «Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг»

Режим роботи Пансіонату – цілодобовий.

  • Час заїзду: 14:00
  • Час виїзду : 12:00 (розрахунковий час)
  1. Умови поселення

2.1 Поселення Гостя в Пансіонаті відбувається за наявності:

  • вільного номера або броні;
  • документа, що посвідчує особу;
  • попередньої сплати  в розмірі 100% за увесь період проживання

2.2 Документи, що посвідчують особу:

  • паспорт громадянина України;
  • закордонний паспорт, дипломатичний або службовий паспорт;
  • посвідчення особи моряка;
  • довідка на проживання особи, що проживає в Україні, але не є громадянином України;
  • національний паспорт іноземця або документ, який його заміняє;
  • віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами);
  • свідоцтво про народження неповнолітніх, що не досягли 16 років;
  • посвідчення водія;
  • для військових  - особисте посвідчення або військовий квиток.

2.3 При поселенні Гість надає адміністратору служби прийому документ, що посвідчує його особу і заповнює реєстраційну форму.

Після оформлення документів на проживання та сплати готельних послуг Гостю видають документ про сплату та ключ від номера.

2.4 При підписанні реєстраційної форми Гість дає згоду з чинними умовами проживання в Пансіонаті та згоду на збір, опрацювання і використання його персональних даних у відповідності з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».

  1. Умови бронювання 

3.1 Бронювання номера в Пансіонаті відбувається шляхом скерування заявки до служби прийому та розміщення за допомогою електронної пошти, по телефону або через інтернет-сайт. Підтвердження про бронювання номера скеровується гостю на вказану в процесі бронювання електронну адресу.

3.2 Бронювання без попередньої сплати є негарантованим. При цьому, якщо Гостем не зазначено точний час приїзду, бронювання анулюється в день заїзду о 18:00 за місцевим часом.

3.3 Бронювання є гарантованим за умови 100% передоплати вартості за весь період проживання або 100% попередньої сплати за першу добу проживання з наступною сплатою несплаченого терміну проживання під час заїзду.

3.4 У випадку, коли Гість за гарантованого бронювання з попередньою сплатою за добу проживання, не користувався послугою проживання у зазначений день заїзду і не скасував бронювання за 24 години до запланованого дня заїзду, то попередня сплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Таке бронювання переходить в статус «негарантоване» або скасовується, якщо від Гостя не надходила інформація про підтвердження даного бронювання.

3.5 У випадку, коли Гість за гарантованого бронювання з попередньою сплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання в зазначений день заїзду, і не скасував бронювання за 24 години до запланованого дня заїзду, попередня сплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не скасовується до надходження письмової відмови Гостя від бронювання. За відсутності письмової відмови від бронювання та послуги проживання Гостя протягом сплаченого терміну, сплата за кожну добу проживання Гостя поверненню не підлягає.

3.6 У високий сезон (з 31  травня до 12 вересня) корегування терміну проживання або ануляція бронювання без штрафних санкцій можлива не пізніше, ніж за 14 днів до дати заїзду.

3.7 За гарантованого раннього бронювання на високий сезон і 100% попередньої сплати за весь період проживання вартість фіксується і не змінюється.

3.8 За  гарантованого раннього бронювання на високий сезон (з акції більш ніж за 60 днів до дати заїзду) і попередньою сплатою у розмірі добового проживання, скасування , зміни або перенесення термінів проживання можливі не пізніше, ніж за 30 днів до дати заїзду. За скасування пізніше цього терміну,перенесення термінів або незаїзд, сплачена сума не повертається.

                3.9 За гарантованого бронювання на високий сезон і попередньою сплатою у розмірі добового проживання або іншої суми авансу, Пансіонат залишає за собою право змінити тариф, повідомивши про зміни за 30 днів.

  1. Порядок та умови сплати послуг розміщення

4.1 Сплата за проживання та послуги, що надаються пансіонатом, відбувається за цінами, зазначеними в Прейскуранті.

4.2 Сплата за проживання стягується у відповідності з встановленим часом  - 12:00 поточної доби за місцевим часом.

4.3 За гарантованого та негарантованого бронювання розрахунковим часом (check out time) завжди є 12.00 і стягується сплата в розмірі 100% вартості номера за добу.

4.4 За заїзду без попереднього бронювання з 14.00 – виїзд здійснюється о 12.00.наступної доби і сплата стягується за добу.

4.5 За продовження проживання до 14.00 годин – сплата не стягується.

4.6 Продовження терміну проживання в номері після першої доби є можливим на 0,5 доби. 

4.7 У випадку раннього заїзду (в період з 06:00 до 14:00) або пізнього виїзду гостя (в період з 12:00 до 18:00) сплачується 50% від вартості номера за 1 добу проживання.

4.8 У випадку проживання менше доби, сплачується 100% від вартості номера незалежно від часу заїзду.

4.9 Адміністрація забезпечує можливість проживання Гостя в Пансіонаті тільки за сплачений період часу. Після закінчення сплаченого періоду за бажанням Гостя проживання може бути подовжено тільки за наявності вільних номерів. Даний пункт обов’язково доводиться до відома Гостя під час заключення договору на проживання (прийманні заявки або сплати).

4.10 Гість має право виселитися з Пансіонату раніше терміну, зазначеного у «Реєстраційній формі» Гостя. Про своє дочасне  виселення Гість зобов’язаний попередити адміністратору Служби прийому і розміщення не пізніше, ніж за 24 години до передбачуваної дати виїзду. В цьому разі штрафні санкції не застосовуються і Гостю у повному розмірі повертається сплачена сума за непрожитий період. Якщо Гість повідомляє про своє виселення з пансіонату в день від’їзду або менше, ніж за 24 години до дати від’їзду, у такому разі з Гостя стягується штраф у розмірі вартості номера за добу і повертається сума сплати за наступні непрожиті дні.

4.11 У випадку відмови Гостя від розміщення в день поселення, повернення повної суми відбувається, якщо Гість підійшов до стійки Служби прийому і розміщення протягом першої години після поселення і скористався номером. Якщо Гість не скористався номером і підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмовитися від номеру від 1-єї до 2-ох годин після поселення, повернення суми, внесеної за проживання, відбувається з утриманням 15% від добової вартості номера. Якщо Гість користувався номером або підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмови від проживання в номері пізніше 2-х годин після поселення – повернення сплати за першу до- бу проживання не здійснюється.

4.11 Дітям до 6 років в Пансіонаті надається безоплатне проживання в номері з батьками без надання  додаткового місця.

4.12 За необхідності Пансіонат може запропонувати додаткове місце для дорослого або дитини або дитяче ліжко за додаткову сплату у відповідності з чинним Прейскурантом.

4.13 Додаткові послуги надаються Гостям за окрему сплату. Інформація про перелік вартості Додаткових послуг знаходиться у « Теці гостя» в номері, а також в Службі прийому та розміщення.

4.14 По виїзді з Пансіонату Гість здійснює кінцевий розрахунок за надані послуги, 

в тому числі додаткові,  здає номер та ключ від номера адміністратору.

4.15 Способи сплати послуг Пансіонату:

  • готівковими грошовими засобами через касу Пансіонату;
  • безготівковими грошовими засобами на розрахунковий рахунок Пансіонату.

4.16 Гість сплачує туристичний збір.  Від сплати туристичного збору, за наявності підтверджувальних документів, звільняються:

  • особи, що прибули у відрядження; 
  • інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів 1 групи або дітей-інвалідів (не більше одного супровідника)    
  • ветерани війни; 
  • учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
  • діти до 18 років.
    1. 4.17. За послуги харчування можна  сплатити на місці надання послуги.

4.18.  Харчування по меню дня та  меню ресторану  Гість може замовити і сплатити в Службі прийому і розміщення Пансіонату.

4.19   Замовити харчування в номер можна по внутрішньому телефону 2703 і сплатити в номері при отриманні замовлення.

                 5.      Умови розміщення поза чергою

В Пансіонаті можуть бути розміщені поза чергою (за наявності вільних номерів):

  • Герої України та Радянського Союзу; 
  • Повні кавалери ордена Слави; 
  • Учасники Великої Вітчизняної війни; 
  • Інваліди першої, другої та третьої групи та особи, що супроводжують їх.
  • Вагітні жінки та жінки з дітьми до 6 років.
  1. Послуги пансіонату, що входять до вартості проживання
  • Щоденне прибирання номера, зміна постільної білизни та рушників кожні три дні.
  • Паркування під охороною для автомобілів.
  • Wi-Fi free.
  • Відвідування відкритих басейнів та піщаного пляжу (в літній період).
  • Доправляння гостей електромобілем до пляжу.
  • Користування шезлонгами та стаціонарними парасолями біля відкритих басейнів і на пляжі.
  • Дитяча анімація (в літній період).
  • Побудка в певний час.
  • Виклик таксі.
  • Інформація про розклад потягів та літаків.
  • Доставка в номер кореспонденції.
  • Зберігання в сейфі готелю цінних речей Гостя, за виключенням зброї та заборонених предметів.
  • Надання першої медичної допомоги.
  • Виклик швидкої допомоги.
  • Користування медичною аптечкою.
  1. Правила проживання

7.1 Зобов’язання Пансіонату:

  • Надати повну інформацію про послуги, що надаються Пансіонатом, форму та порядок їх сплати, розміщення інформації в номері в «Папці гостя» та в Службі прийому та розміщення.
  • Забезпечити заявлену Пансіонатом якість послуг, що надаються.
  • Невідкладно розглядати вимоги та скарги Гостей.
  • Надавати на першу вимогу Гостя «Книгу відгуків та пропозицій», яка знаходиться в Службі прийому та розміщення. 

7.2  Зобов’язання Гостя:

  • Дотримуватися чистоти та порядку.
  • Дотримуватися тиші.
  • Дотримуватися правил пожежної безпеки.
  • Залишаючи номер закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади.
  • Якщо Вами запрошено гостя в номер, Ви зобов′язані повідомити про це адміністратора Пансіонату. Перебування гостя у Вашому номері можливо до 23:00. Після 23:00 гість зобов’язаний залишити пансіонат або оформити проживання.
  • Якщо Ви використовуєте номер з іншою метою (зустріч, день народження, зйомки тощо), Вам необхідно повідомити про це адміністратора. В такому разі можливий перегляд вартості у бік збільшення.
  • У випадку втрати або пошкодження майна Пансіонату, відшкодувати збитки в порядку, передбаченому чинним законодавством. Розмір збитків визначається по прейскуранту.
  • По закінченню сплаченого терміну проживання – звільнити номер.

В Пансіонаті заборонено:

  • Залишати в номері сторонніх осіб за своєї відсутності.
  • Передавати стороннім особам ключ від номера і картку гостя.
  • Проживати в номері з домашніми тваринами і птахами без узгодження з адміністрацією пансіонату.
  • Зберігати в номері громіздкі речі (ящики, коробки розмір яких перевищує 50х50 мають зберігатися в камері схову з метою забезпечення зручності здійснення прибирання номера, а також особистої безпеки Гостей), вибухові, токсичні матеріали, зброя. Зброя, як і інші цінні речі, мають зберігатися в сейфі.
  • Користуватися нагрівальними приладами, за виключенням встановлених в номері приладів.
  • Переставляти і пересувати меблі без згоди з адміністрацією.
  • Палити в номерах.
  • Порушувати спокій інших Гостей, створюючи шум.
  • Відкрито носити будь-які види службової, бойової зброї, в тому числі за виконання ними службових обов’язків.
  • Відвідувати ресторан в пляжному одязі (шортах, купальниках).
  • Приносити і вживати на літньому майданчику, гриль-барі «Літо» і в залі ресторану продукти харчування, алкогольні напої і пиво, придбане за їх межами.
  • Виносити їжу зі шведського столу під час сніданку з залу ресторану.
  • Паркувати транспортні засоби біля в’їзду на територію Пансіонату.
  • Користуватися мангалом, барбекю та іншими приладами з відкритим вогнем за межами обладнаних місць.

До осіб, що порушують громадський порядок, можуть бути застосовані заходи, передбачені законодавством України, аж до виселення.

  1. Додаткова інформація

8.1 За відсутності Гостя в номері по закінченню терміну перебування в Пансіонаті з 12:00 поточної доби до 12:00 наступної доби (якщо проживання попередньо не було подовжено и не сплачено), адміністрація Пансіонату має право створити комісію і зробити опис майна, що знаходиться в номері відсутнього Гостя і звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація закладає на безоплатне зберігання в сейфову комірку Служби прийому до моменту повернення їх Гостю.

8.2 Гість, що виявив втрату, нестачу або пошкодження своїх речей, без зволікання заявляє в Службу прийому і розміщення. В протилежному випадку, Пансіонат звільняється від відповідальності за не збереження речей.

8.3 У випадку виявлення забутих речей адміністратор негайно повідомляє про це володаря речей, якщо володар відомий. Пансіонат зберігає забуту Гостем річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 року.

8.4 Адміністрація пансіонату не несе відповідальності за цінні речі, які не передали на зберігання в Службу прийому і розміщення.

8.5 Гість бере до уваги і не заперечує проти факту використання на території Пансіонату систем відео спостереження.

8.6 За вирішення конфліктних ситуацій Гість і Пансіонат мають право скористатися Законами України «Про захист прав користувачів», «Про туризм», «Про підприємницьку діяльність», а також «Правилами користування готелями і надання туристичних послуг».

  1.     Пам’ятка для попередження пожежі

Виходячи з номера, виключайте електроприлади (телевізор, електронагрівальні прилади, лампи освітлення тощо).

Не накривайте освітлювальні та нагрівальні прилади.

Палити тютюнові вироби в номерах Пансіонату заборонено.

Не приносьте в номер легкозаймисті матеріали.

9.1  Дії під час пожежі

У разі пожежі негайно повідомити адміністратора по телефону 2111,2112 або (048)7190914.

Вийти із приміщення,прикрити двері,покинути небезпечну зону по шляху евакуації.

У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити Гостю в подальшому проживанні.

         

  1. Правила проживання з тваринами

10.1 Гість має завчасно повідомити адміністратора Пансіонату про бажання розміщення зі своїми домашніми тваринами.

10.2 У випадку, якщо виконані нижчезазначені умови, Гість отримує дозвіл  на проживання з тваринами в Бунгало або Котеджі:

  • Вага тварини не перевищує 3 кг;
  • У Гостя є наявні ветеринарні документи на тварину встановленого зразка (довідка ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення або ветеринарний  паспорт установленого зразка);
  • Гість ознайомився з правилами проживання в Пансіонаті з домашніми тваринами і поставив свій підпис.
  • Гість сплатив проживання тварини в номері.
  • Сплата проживання тварини відбувається одноразово и складає 50% від вартості Бунгало або Котеджу за добу. За додаткову  дезінфекцію та чищення покриття або зіпсованого майна Пансіонату Гість сплачує компенсацію. Сума такої компенсації узгоджується з адміністрацією Пансіонату.

10.3 Зобов’язання власника домашньої тварини перед Пансіонатом:

  • Гість зобов’язаний привезти з собою спеціальну підстилку для домашньої тварини.
  • Перебувати на ліжку домашній тварині не дозволяється.
  • Для годування домашніх тварин Гість зобов’язаний мати спеціальний посуд.
  • Годувати тварин з посуду номера або ресторану заборонено.
  • Домашні тварини без повідка можуть знаходитися тільки в межах номера, де проживає господар.

10.4 Заборонено:

  • Вільне переміщення домашніх тварин без повідка та ошийника по території  Пансіонату.
  • Перебування домашніх тварин в ресторані, на пляжі, території біля басейну та дитячого майданчика.
  • Використання майна в Пансіонаті для витирання та догляду за домашніми тваринами.
  • Залишати тварин в номерах без нагляду.

10.5 Пансіонат залишає за собою право розірвати угоду на проживання, якщо:

  • порушені правила проживання з домашніми тваринами;
  • тварина поводиться шумно, агресивно, неадекватно, а також по факту скарг з боку інших гостей Пансіонату.
    1. 10.6.  Гість несе цілковиту відповідальність за своїх домашніх тварин.

10.7  Адміністрація Пансіонату залишає за собою право відмовити у наданні послуг гостям з домашніми тваринами.

Примітка:

Адміністрація залишає за собою право змінювати правила проживання в пансіонаті.

Викладені  Правила мають юридичну силу і не суперечать «Правилам  користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затверджені наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р № 19.»